Sista helgen i Uppsala


yes då va vi inne på slutspurten, avskedsfest i torsdags, sofie hade riggat dj så vi har stört grannarna 2våningar upp, bra sofie, ditt fel!



O någon gång under planeringsstadiet för den här festen nämnde jag peruk, vilket jag fick ångra bittert inne på stokholms-nation som ensam lilnett, kan konstantera att det är hårt jobb o försöka smälta in när man har lila hår..o solglasögon förstås, för ska det va så ska det VA!



lagom nöjd med resultatet.

Igår var vi ute, undercover det vill säga utklädda till vanligt folk, började på oasia, svängde förbi blue moon, mellanlanda på flustret och störtade på Birger Jarl!





Sister n brother in crime!


men den här kvällen ska jag avnjuta i min säng, hurra för ryggläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0