Bejrit!



:) Emma la upp en bild på Fb på mig o Dudanna idag, gulliga va?? :) Längtar hem lite när jag tittar på bilder från förr, när vi hade ett gäng, när vi stadiga Lommabor fortfarande höll ihop, nu är vi alla utspridda o har tagit olika vägar i livet! sjukt när man tänker på det!

o dessutom pratade jag med Farhad idag, lääänge sedan men det visar sig att han kom o tänka på mig efter att ha sett ett klipp från youtube, han liknar mig vid den här berit, http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DKxSCrsgTa4c%26feature%3Drelated&h=548a212137f21813b6f2c1ef3a00e176 HAHA tack för den!! jag som trodde han saknat mig o verkligen ville prata, o kärleksförklara sig men nejdå, här får man Berit me kaffet som runnit till kastat i ansiktet!! ;);)

Annars, kom just från jobb, tänkte sova lite nu o faktiskt vakna o kanske gå en sväng på stan imorgon innan jag börjar jobb, vill ha mig ett par jeans, ett sånt par jeans som funkar till allt, ett par klockrena jeans, som sitter som smäcken! inga som töjjer sig, inte några som sitter löst i midjan o fast på låren haha eller tvärtom, nä nu är jag på jakt efter dom perfekta jeansen! har ni några förslag??

xxx

Kommentarer
Postat av: Elina

Jeanstights...

2009-03-05 @ 22:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0