Chris Brown, one love!



shiiittttttt har typ spenderat sista timmarna på o kolla runt på Chris Brown, wooow he makes me go BAANAANAAZ! Tror ni han är längre än mig? hoppas det hade velat ha högklackat på bröllopet, men whopwhop det löser sig nog!

Inte hänt mycket idag som ni förstår, har fått den nya diskmaskinen levererad till jobb, kulkul snart är ombyggnaderna klara, o det är ju najs, eftersom jag jobbar mer eller mindre dubbelt nu för o hinna med allt med leveranser o shiiiiiiit, dessutom kommer jag få jobba 09.00-20.00 hela nästa vecka o det är iiiinget skoj alls faktiskt, dessutom så kommer ju Elina o Chris upp hit då o hälsar på o jag ska jobba 11h/dagen !! va fan hände..

nä nu säger jag hej o svej, stänger ner hjärnkontoret, sess med er!

I've gone out to look for myself. If I come back before I return, please tell me to wait!!!!!

o för er som vill ha lite loooooving, kolla Länken C B, WAAAAHOOOOAAAW thats my boi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0