ehm, Chris Brown, David Obregon,.. two loves??

Kolla här har du världens mes, :) o vänta lite läs under CBhär har du Chris Brown!! IIIDENTISKA på dessa bilder, se&hör nästa, lika som bär!!

David Obregon                                                                              Chris Brown

Skrämmande ellerhur?! Siiiiiiiiiiiiiiiiick vilken lik bild, jaja det blir Se & Hör nästa! Lika som bär!!! Hahaha helt sjukt!!! Eller är det bara jag som ser det?? hallå hjälp mig, är jag koko eller är dom identiska på bilderna??!

Alltså om det inte framgår, killen på den vänstra bilden är INTE Chris Brown!! Han är en vanlig dödlig som du o jag, fast en något bättre sådan än dom flesta, men det här, oj NU har han tagit det till en heeeeelt annan nivå, min favorit bild också, så ha CB gjort en ripoff på den!!

ser ni vad jag ser? tacksam för svar!! / en vilsen själ

Kommentarer
Postat av: David Obregon

heheh ahhahahaha du är sjuk... inte alls lik ju... haha han härmar mig på bilden den lille jäveln.. han längre än dig han är 6,1 det är 183cm i högklackar vet jag inte hahahah

2009-03-04 @ 05:32:28
Postat av: Anonym

ta honom till vänster..göör det!

2009-03-04 @ 19:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0