Förespråkar tryckare


jaha nu har jag legat o blivit upprörd här, jag har funderat på vafan vi inte får dansa tryckare längre för?! vad hände, nejnej när man va liten o nykläckt då dansade man tryckare i ring, med hångel o sökande händer. Vad förväntas nu? ska man ragga upp killen i baren o ta med honom hem innan man får ta på någon nuförtiden?!
vad krävs av dagens sammhälle egentligen, definitivt bättre förr, då fick man testköra på plats! inte nog med det, det var inga problem o byta partner om man inte var nöjd! det värsta som kunde hända va ju att man inte visste vem man skulle ge hjärtat till på alla hjärtans dag, annars kunde man ju byta friskt!! Jag o Suzanna bytte faktiskt killar rakt av, jag kommer inte ihåg om jag var tillsammans med Patrik o bytte till mig Christian eller tvärtom, men det spelar inte så stor roll för vi umgicks endån alla fyra o det enda jag egentligen var intresserad av va o klappa hunden!!
men jag fick ju mer kroppskontakt på den tiden iallafall, man dansade ju sig varm till celine dion, min favorit va när  man gjorde den dansleken, snöbollen kalla vi den, när ett par började dansa, sen fick dom byta o bjuda upp nån ny lycklig själ som stått o gömt sig i gardinen på gymnastiksalen o på så sätt dansade alla tryckare tidsnog o alla fick ju dansat med alla!!! eller ja iallafall den lyckans osten som vågade dansa första dansen inför alla,..

dessutom såldes det ju godis o korv inne på stället!(jag vet att slagthuset säljer korv inne! MEN) o dessutom gick ju vinsten till klasskassan och gott ändamål! inte till farbror pölsemannen i sin villa på franska rivieran!! eller inte heller till kalles("festfixare1") o johans("festfixare2") resekassa med destination stureplan med vipkort o helrör för den delen. (se där slog jag slagthuset på fingertopparna FAST dom har korvförsäljning, dessutom har dom väll blivit av med alkoholtillståndet o är till salu så vad är då korven bra till) fast en sak är säker, inte hade jag velat se mamma i korvståndet i en t-shirt med trycket "Het morsa säljer Hot dog" i dagens läge....




Jag lägger mamma incidenten på hyllan o röstar för moppe, tryckare o dålighy!

Ett testvarv på dansgolvet i tryckare vore perfekt! man kan klämma lite, få in takten o samtidigt hinna viska något i hans öra av valfri garong!

annars nuförtiden får jag va glad för en "hejhej tjena kram" på stan på väg till eller från jobb det är det närmsta kroppskontakt jag kommer!



det har sagts före mig men jag säger det igen, DET VAR BÄTTRE FÖRR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va tider det!!!

2009-03-07 @ 18:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0