Hemlängtan

Idag längtar jag hem :( Mami o Papi.. Slog mig idag att jag kommer bara träffa dom i 2veckor på över ett halvår till.. jag har ju alltid varit hemma på vintrarna, men nu har jag ju tydligen fått för mig o bo i muppsala lite siså där, en väldigt bra ide men mamma o pappa är ju inte här! :( så när ska jag få va med dom igen,.. egentligen!


Här bor dom, mina små päron till föräldrar, tänk er där inne knatar dom runt o jag sitter här :( MITT HEM!


Här har vi våra hästar också, dom tycker jag vanligt vis inte om, men idag gör jag!!


Förresten skrev jag i förra bildtexten, systrarna som gör mitt liv svårt o leva? läs: SYSTRARNA som gör mitt liv i uppsala värt leva! Vad vore jag utan systrarna Russberg? Ännu mer vilsen om inte annat ;) men dom är mina rocks!
Tråkig blogg det blev idag, jag som brukar vara så rolig, men då kan jag citera receptionisten på Annas jobb, "lönen är ersättning för förlorad fritid" så blev bloggen genast mycket mer genomtänkt o fräck så som jag gillar, o med det sagt är det bäst jag vänder ansiktet i kudden för imorgon börjar mina 11hs pass o det verkar aldrig ta slut!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0