Oasia


Jaha då har man varit på Oasia med sofie o druckit ett glas vin, galet va?! inte vinet alltså utan MÄNGDEN! ;) det var najs faktiskt,

Får se om morgondagen, blir utgång iallafall. Korridorsfest(inte helt otippat för o va uppsala eftersom 3 av 4 bor i korridor) sen får vi väll svänga förbi maxad på bowlaget också, sen vill jag ta en svängom på BJ får väll se om frugan kan gå med på det :)

Idag har jag kännt mig lite blue (http://www.youtube.com/watch?v=H25lz7gchaw) men max kom förbi o fika, plus ikanten på honom, eller rentav en guldstjärna faktiskt! sånt beteende ska belönas! helt för få kändisar på jobb, mest gunnar o agda vilket innebär rullatorträff trevligt det också visserligen men inte när dom bokat OVANVÅNINGEN o när man redan diskuterat vädret o ledverk med dom första femtio!




Jag är hungrig!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0