Tagen på sängen av KONSTAPLEN!


Ja mina vänner, jag hade inte tänkt blogga idag för jag hade inte mycket på hjärtat o ingen speciellt hade hänt idag, tills nu för fem minutersedan när polismännen lämnade min lägenhet! Eller ja händelsen är ju egentligen NÄR DOM STORMADE lägenheten!

Ligger på sängen o kollar på tv, allt är frid och fröjd tycks mig höra lite plingeling på dörren men bestämmer mig för att det inte är något att bry sig om, halv tolv på natten en måndag, tjena det är inte åt mig iallafall!

utanför. genom springan i dörren ut till vardagsrummet ser jag något blinka som en flushlight, o bam dörren slås upp o där står han det tar lite tid för mig o se vem o vad an detta som kommer o besöker mig in på småtimmarna eftersom jag har en ficklampa riktad i ansiktet men sen ser jag han konstaplen i sin uniform o han ropar till kollegan, jag har hittat en till!

tjeeena fabror polisen sara här ja kan jag stå till tjänst med något? nä jag ljög, jag kissade på mig o höll händerna högt över huvudet där dom kunde se dom,. typ. i
allafall jag kommer upp ur sängen, hittar anna i nattsärken i sitt rum med nästa polis, o sofie den jäveln, den tredje o värsta av oss alla är på okänsplats o i säkert förvar.. o nu hör o häpna, polisen har fått HUSRANNSAKNINGS ORDER på denna lägenheten, där ryker annas sprit på påse från afrikat! direkt, nä men tydligen letar dom efter killen som bodde här innan oss o tydligen fortfarande är skriven här. whop whop
efter lite kvinnlig list o övertalningsteknik framgick det till poliserna att hmmhmm inte bor här utan här är det ett gäng friska (läs: snygga singel)tjejer som hyr husrum, så nu när jag tänker på det verkar det realistiskt om dom kommer tillbaka :) haha..
iallafall summan av kardemumman är att vi slapp få vändt upp och ner på våra saker!!

Nu har dom gått, o Anna kan somna om,.. eller kanske inte :)

Ja detta var nog det händelserikaste på mina senaste månader, fint ju. Nä nu ska nog personalansvarig på café Linné sova, arbetsintervjuer imorgon..

xoxo sassygirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0