<3 Friends


Haft en underbar dag med Emma o Belle idag :) Imorgon är det p-möte med Timberland på Maskot, naajs :) saknat er! Sen blir det nog en mindre utgång, med tanke på förcidern hos malin så känns det laddat ;) torsdag ska jag packa lite inför fredag då jag får mina nycklar till lägenheten :) YEY! sen jobba på biggan, o på lördag är den heldag med emma sen kommer Jessica från norrland o hälsar på, blir tacos o mys o förtäring hos emma för att sedan gå ut en sväng i malmö o visa Jessica malmöpulsen nattetid, sova första natten i malmö :) big step, på golvet visserligen men vad gör man inte för o spara tid o pengar för på söndag jobbar jag bigbowl igen kl 1500

känns som en bra vecka :) älskar mina vänner, nu ska jag bara övertala suzanna att hon är tillräckligt frisk för o hänga med på lördag sen är mitt liv fulländat!!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0