DEMOLITION DAY 1



woho idag har jag börjat the demolition av min våning :) känns nice, listor o sladdar rykte idag, lördag åker parketten!! :) va en sväng på Timberland också, lämnade lite pappir o fick ett par pjux, naaajs!! Sen va jag hos Denise med tina o marie SUPER NAJS, vindstilla o sol på bakongen :) typiskt att jag inte har någon,..!19("&.. får köpa mig en väggeld istället, jaaa :) efter denise gick jag hem till lägenheten o slet loss dom sista listerna sen komm mammiiiii så körde vi till bomässan i mässhallarna,.. :) mm inspiration!! byggfirman var där igår, ett snack med ordförande i bostadsrättsföreningen and its OOOOON!!! stora planer :) hoppas allt blir som jag tänkt mig o att det går fooort, palla vänta mera nu :( men det får det va värt för när det är klart kommer jag vara världens lyckligaste!! =) God natt Sverige <3

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0