Hej Elina


Idag har jag skrubbat hallgolvet med en tandborste skulle jag vilja skriva men det är inte sant, jag använde diskborsten! 45 minuter skrubbande o 45 minuter av mitt liv jag inte kommer få tillbaks o resultatet är lika med noll, överskattade mitt klinkerrent en aning, efter att ha läst instruktionerna o varningsrutan blev det full mondering o tydligen har jag misslyckats med 1del klinker rent o 2delar vatten för jag ser ingen skillnad, bähääääää vill ha svart svart svart golv, inte gråååååtttttttttt av byggdam, inte nuuu 3veckor sedan jag flytta in o jag har inte blivit av med skiten ännu, o då moppar jag VARJE JÄVLA DAG, aja det är bara o ge sig på det imorgon också, o då ska det inte spädas med vatten nu jävlar vill jag ha resultat!! RENAT SKA DE VA, skål Elina!

xoxo



Golvet som bråkar med mig o jag



Smakprov på Lägenheten, Elin kom hit nu



Jag en vanlig dag i som i dag vid denhär tiden


Kommentarer
Postat av: Elina

Ah sara. Jag maste nog komma for det dar med stadning, det kan jag!! :) Ar du saker pa att golvet va svart/svart och inte gratt/svart?

Sa dar ser ju inte jag ut en vanlig dag... riktigt valvardad! plus i kanten. nu aker jag ivag pa sol/bad och sprit i 5 dagar. ciao xx (tack for du lyssnar pa dina lasare)

2010-05-26 @ 01:09:25
Postat av: Kajsa

Hoppas du vinner! :)

2011-03-13 @ 16:01:52
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: jonna

Du är så snygg Sara! Hoppas du vinner bb! :)

2011-04-21 @ 18:04:41
URL: http://jonnawesterberg.myshowroom.se
Postat av: Tobias

Hoppas du vinner BB du är sjukt snygg o otroligt söt.

vet det är svårt att få dig. Men håll kvar Martin för 100 gubbar!

2011-05-16 @ 14:11:33
Postat av: josefine

jag tycker att du helt klart är den normalaste i big brother huset! och jag har velat att du ska vinna alltihopa enda sen du gick in i huset!

lycka till! :) super fin blogg föresten och super fin lägenhet! puss! <3

2011-05-24 @ 23:10:00
URL: http://josefinelarsson.spotlife.se
Postat av: Emina

söt :)

2011-06-04 @ 14:11:07
URL: http://eminaochmaria.blogg.se/
Postat av: Carina

Fått golvet svart? Tror jag har lika plattor och mina är bara svarta när dom är helt nyskurade, kanske för att dom fortfarande är fuktiga trots man inte märker det.

2011-06-08 @ 23:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0